Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

20 + 1 ερωτήσεις για να ανακαλύψεις την διατροφική σου ταυτότητα



Οι ερωτήσεις που ακολουθούν έχουν συνταχθεί από την ψυχολόγο Καλλιόπη Εμανουηλίδου (δες τη σελίδα της http://www.thefoodpsychologist.info/με τη βοήθεια της διαιτολόγου Δάφνης Νταλάπα (δες τη σελίδα της http://www.nutritionist.gr) , όχι ως ένα κλασικό τεστ όπου σύμφωνα με τις απαντήσεις θα βγει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, αλλά για να αποτελέσει ένα διασκεδαστικό εργαλείο για να πάρετε συνέντευξη από τον εαυτό σας ή τους φίλους σας και να ανακαλύψετε τη σχέση σας με το φαγητό. Το απάντησα και αποφάσισα να δημοσιεύσω τις απαντήσεις μου προσκαλώντας και εσάς να το απαντήσετε θα το βρείτε πολύ διασκεδαστικό!

1. Τρως πρωινό; Αν ναι, τι προτιμάς να τρως για πρωινό;
Φυσικό χυμό πορτοκάλι και 1 σάντουιτς σε πολύσπορο ψωμί ή 1 φέτα μαύρο ψωμί με ταχίνι κακάο ή μέλι και 1 μπανάνα.

2. Τι τρως ανάμεσα στα γεύματά σου (σνακ);
φρούτα και παστέλια ή λίγη σοκολάτα, ξηρούς καρπούς  και αποξηραμένα φρούτα

3. Πόσα σταθερά γεύματα κάνεις μέσα στη μέρα;
Σίγουρα 4 .

4. Πώς ενυδατώνεσαι; Τι υγρά καταναλώνεις;
Νερό εμφιαλωμένο 1,5-2,5 λίτρα την ημέρα, 1 ελληνικό καφέ και το χειμώνα 1-2 φλυτζάνια μαυρο ή πράσινο τσάι.

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου φαγητό;
Τα γεμιστά, οι λαχανοντολμάδες, οι πίτες και οι τηγανητές πατάτες..

6. Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σου υλικά;
Τυρί Γρεβενών, τορτίγιες, καρότα, ντοματινια, ελαιόλαδο.

7. Τρως ως γευσιγνώστης; Θεωρείς τον εαυτό σου μερακλή με το φαγητό;
Μου αρέσει να δοκιμάζω καινούριες γεύσεις ωστόσο επειδή προτιμώ τα απλά πράγματα δε θα με χαρακτήριζα μερακλού.

8. Τρως ποτέ για συναισθηματικούς λόγους; Πότε συμβαίνει αυτό;
Συνήθως όταν έχω έντονο στρες θέλω να καταναλώνω αλμυρά τυριά και κριτσίνια καλαμποκιού, όχι μεγάλες ποσότητες αλλά μπορεί συχνά μέσα στην ημέρα

9. Τι κάνεις την επόμενη μέρα, μετά από μια παρασπονδία;
Συνεχίζω τη διατροφή μου σα να μη συνέβη τίποτα.

10. Μαγειρεύεις για άλλους ανθρώπους; Πόσο συχνά; Τι σου προσφέρει αυτή η δραστηριότητα;
Κάθε μέρα μαγειρεύω για την οικογένειά μου και δε θα πω ψέματα το «κάθε μέρα» το βρίσκω κουραστικό, παρόλαυτα το κάνω για να φροντίζω την υγεία μας.

11. Ποια 3 τρόφιμα δεν λειπουν ποτέ απ’ την κουζίνα (ή ψυγείο σου) σου;
Γιαούρτι, φρούτα και λαχανικά

12. Είσαι ευχαριστημένος από τη διατροφή σου; Αν όχι, τι θα ήθελες να αλλάξεις στη διατροφή σου;
Είμαι ικανοποιημένη θα ήθελα λίγη περισσότερη ποικιλία στο μενού  που συνήθως έχει τα βασικά.

13. Πώς διατρέφεσαι έξω από το σπίτι; (σε άλλα σπίτια, στην ταβέρνα, στη δουλειά κτλ.)
Επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει ότι υπάρχει στο τραπέζι χωρίς να σκέφτομαι και πολλά

14. Σε ενδιαφέρουν τα φαγητά από άλλες χώρες; αν ναι, ποια είναι η αγαπημένη σου ξένη κουζίνα;
Πάρα πολύ ιταλικό και κινέζικο.

15. Πόσο συγκεντρωμένος είσαι συνήθως όταν τρως; Υπάρχουν φορές που τρως λιγότερο συνειδητά (μπροστά σε οθόνη, οδηγώντας κτλ.);
Από 1-10 τον περισσότερο καιρό είμαι στο  5,, και τον λιγότερο στο 8!

16. Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος που τρως στο σπίτι;
Έξω στην αυλή μας!

17. Απολαμβάνεις το φαγητό σου;

Πολύ! 

18. Έχεις εντοπίσει κάποιες τροφές που θεωρείς ότι δεν “συμφωνούν” ιδιαίτερα με το σώμα σου;
Γάλα, όσπρια, σκόρδο, συσκευασμένα αρτοσκευάσματα

19. Υπάρχει κάποια τροφή που φοβάσαι να καταναλώσεις;
Ναι τα μυαλά.

20. Ποιο δεν σου αρέσει καθόλου και γιατί;
Μια φορά όταν ήμουν μικρή η μαμά μου έδωσε να φάω τσουκνιδόσουπα (μπλιαχ)!

21. Ασκείσαι; Αν ναι, τι είδους άσκηση κάνεις αυτήν την εποχή; Τι σου αρέσει σε αυτήν;
Περπάτημα και
hip hop. Μου αρέσει η αίσθηση ελευθερίας που αποκομίζω και από τις δύο αυτές δραστηριότητες. Ειδικά το hip hop το βρίσκω απόλυτα συμβατό με την ιδιοσυγκρασία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου