Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

«ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΑ. Όταν το σώμα είναι χορτάτο αλλά το μυαλό εξακολουθεί να πεινάει.»






(Από τη διάλεξη στις 30/01/2013 στο Ανοικτό Λαϊκό Πανεπιστήμιο Γρεβενών) Όντας η ίδια φοιτήτρια και έχοντας παρακολουθήσει τις δύο προηγούμενες διαλέξεις (από τους εξαιρετικούς καθηγητές κύριο Παυλίδη και κυρία Ζαφρανά) με κεντρικό θέμα τον εγκέφαλο μου γεννήθηκαν οι εξής προβληματισμοί: «Άραγε γνωρίζει το κοινό τις επιπτώσεις των διατροφικών μας συνηθειών στον εγκέφαλο;» «Ξέρουν τι προκαλείται στη χημεία του εγκέφαλου από λάθος δίαιτες;» «Είναι γνώστες του τι μπορεί να προσφέρει μια καλή διατροφή στον εγκέφαλο;» «Μπορούν να φανταστούν πως επηρεάζει η διατροφή όλες τις λειτουργίες του εγκεφάλου;» …μη χάνοντας καιρό προσέγγισα την αρμόδια και πρωτοπόρο κα Ελένη Βουγιούκαλου και της πρότεινα να κάνω μια παρουσίαση πάνω σε αυτό το θέμα.
 Η κυρία Βουγιούκαλου σε συνεννόηση με την αγαπητή κυρία Γιώτα Τσιώτα «αγκάλιασαν» με θέρμη το αίτημα μου και έτσι μου χάρισαν την ευκαιρία να ζήσω την ομορφότερη μέχρι σήμερα εμπειρία…ως ομιλήτρια σε θέματα υγείας.
 Το κοινό έδειξε έντονο ενδιαφέρον και όπως το περίμενα λύθηκαν αρκετές απορίες αλλά και γεννήθηκαν άλλες τόσες.
 Όσοι  επιθυμούν μπορούν να δουν την παρουσίαση στο εξής link:http://www.diatrofi.gr/index.php/diaita/item/1946-Εγκέφαλος-Δίαιτα-Όταν-το-σώμα-είναι-χορτάτο-αλλά-το-μυαλό-εξακολουθεί-να-πεινάει
Σε αυτό το σημείο θα ήμουν το λιγότερο αχάριστη εάν δεν ευχαριστούσα τους επί χρόνια συνεργάτες μου κυρίους Μανώλη Μανωλαράκη και Ευάγγελο Ζουμπανέα.Σας ευχαριστώ λοιπόν και τους δύο για το υλικό, την τεχνογνωσία και την επιστημονική γνώση που παρέχετε σε εμένα και στους συνεργάτες του διατροφή.
Ευχαριστώ για τη φιλοσοφία που μου μεταδώσατε. Ευχαριστώ που με βοηθήσατε να γίνω η διαιτολόγος που είμαι σήμερα.
Ευχαριστώ για τις γνώσεις που χάρη σε εσάς κατάφερα να μεταλαμπαδεύσω στο κοινό.Ευχαριστώ που δε με αφήσατε στιγμή να επαναπαυτώ σε αυτά που ξέρω και που πάντα δημιουργείτε υγιείς προβληματισμούς στο χώρο της διατροφής. Αυτοί οι καλοί συνεργάτες, οι προβληματισμοί, η σκληρή δουλειά και η επαγρύπνηση είναι που σε καταξιώνουν τελικά! Και ένα τελευταίο ευχαριστώ στο Δήμο μας και τους αρμόδιους του Ανοικτού Λαϊκού Πανεπιστημίου Γρεβενών που απ ότι φαίνεται επιθυμούν εξυπνότερους πολίτες!








Σοφία Μπάμπου 
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος 
Γρεβενα












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου