Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Το νέο βιβλίο της Πόπης Μαλαχία!

Σήμερα στην πόρτα του γραφείου μου με περίμενε ένας μεγάλος φάκελος. Τον ανοίγω και τι να δω: το ολόφρεσκο βιβλίο της συναδέλφου Πόπης Μαλαχία "ο Μιχαλάκης μας μαθαίνει σωστή διατροφή...με δράσεις ζωγραφικής και συνταγές μαγειρικής" με προσωπική αφιέρωση της συγγραφέως.




Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη γιατί αν και διατροφολόγος, η μαγειρική δεν είναι το ατού μου! Έτσι αυτό το βιβλίο για μικρούς και μεγάλους πρόκειται να μου φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο , τώρα μάλιστα που ο γιος μου κοντεύει τα δυο.

Καθώς το ξεφύλλιζα διασκέδασα με τα ευρηματικά ποιηματάκια της Πόπης και τα χαριτωμένα σχέδια της Μαρίας Βαμβακούση αλλά και εντυπωσιάστηκα από τις συνταγές του Chef  Νικόλα Σακελαρίου. Ανυπομονώ να κάνουμε όλες αυτές τις δραστηριότητες παρέα με το γιο μου.

Σχετικά με το Μιχαλάκη έκανε την πρώτη του εμφάνιση  στο παραμύθι διατροφικής εκπαίδευσης "Ο Μιχαλάκης και το ταξίδι στις τροφές" και αυτή τη φορά καλεί τους μικρούς του φίλους να μάθουν τις ομάδες τροφίμων και την αξία τους μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Εύγε Μιχαλάκη!


Σοφία Μπάμπου 
Διατροφολόγος-Διαιτολόγος
Γρεβενά









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου